Me Background

Ik ben DraftMan maar ook

Plop! Mijn naam is Nicolas Van Aarsen, u kent mij waarschijnlijk als DraftMan.

Ik ben van jongsaf aan, vanaf 12 jaar, al gepassioneerd met programmeren bezig.

Nu als Freelance Developer, zet ik me volledig in voor verschillende opdrachten, evenals diverse persoonlijke projecten die ik beheer in mijn vrije tijd.

Ik train me continu om op de hoogte te zijn van de laatste technologische ontwikkelingen.

Ik geniet van elke stap in de evolutie van een project, van discussie tot samenwerking.

Ik ben niet de beste, maar ik ben volhardend en gepassioneerd. Ik ben van mening, dat wat ik op internet intensief geleerd heb niet op een scholingsvorm had kunnen leren.

Vaardigheden

Javascript

JAVASCRIPT

Voorkeurstaal, of het nu aan de client- of serverzijde is, ik ben gepassioneerd door alle technologieën, inclusief deze.

Sass

SASS

Gepassioneerd door design en voortdurend op zoek naar unieke ontwerpen, stellen preprocessors mij in staat om deze creativiteit levend te houden en tegelijkertijd productief te blijven.

SEO

SEO

SEO is een onmisbaar gebied als het op marketing aankomt. Het doorloopt de structuur van het werk zonder de optimalisatie ervan te vergeten.

Nuxt.js

NUXT.JS

NuxtJs biedt de mogelijkheid om VueJs webapplicaties te maken in server side rendering om de referenties van het project niet te beïnvloeden.

Vue.js

VUE.JS

VueJs is het frontend client side rendering js framework dat ik gebruik als ik een krachtige applicatie moet bouwen en SEO er niet bij betrokken is.

Adonis.js

ADONIS.JS

AdonisJs is het Node.js-backend-framework dat ik gebruik voor het bouwen van grote API's voor grote projecten gedurende lange perioden.

Express.js

EXPRESS.JS

Nadat ik veel Js-backend-frameworks had doorlopen, kwam ik eindelijk terug bij de basis. Met Express.Js heb ik een minimalistische en krachtige backend.

Flutter

FLUTTER

Flutter is een platformonafhankelijk mobiel ontwikkelingsraamwerk in Dart. Hiermee kan ik native Android- en IOS-apps maken met slechts één code.

Git

GIT

De belangrijkste tool voor de ontwikkelaar, ik gebruik Git voor versiebeheer van mijn projecten en ben vooral een fan van de Gitflow-workflow.

Figma

FIGMA

De belangrijkste tool voor de ontwikkelaar, ik gebruik Git voor versiebeheer van mijn projecten en ben vooral een fan van de Gitflow-workflow.

Adobe XD

ADOBE XD

De eerste prototyping-tool, Adobe XD, stelt me in staat om aan bestaande projecten te werken en in het Adobe-ecosysteem te blijven.

Linux

LINUX

Sinds mijn begin ben ik altijd een grote fan geweest van Linux-distributies. Ik heb het een aantal jaren als het belangrijkste besturingssysteem gebruikt.

Illustrator

ADOBE ILLUSTRATOR

Oorspronkelijk gepassioneerd door het maken van vectorlogo's, blijf ik logo's of pictogrammen maken wanneer dat nodig is voor verschillende projecten.

Photoshop

ADOBE PHOTOSHOP

Ik gebruik Photoshop vaak voor beeldverwerking of voor het maken van matrixvisuals die niet gevectoriseerd kunnen worden.

After Effect

ADOBE AFTER EFFECT

De benchmark op het gebied van animatie, Adobe After Effect stelt me in staat om animaties te maken die het uiterlijk van mijn ontwerpen verbeteren.